.•:*¨`*:•. ][ Arab Club ][.•:*¨`*:•.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سَلامَةُ الإنْسَانِ في حلاوةِ اللسانِ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جلال الحوت
عضو جديد
عضو جديد
جلال الحوت

ذكر

يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار Empty
مُساهمةموضوع: يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار   يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار Icon_minitimeالسبت 21 يونيو 2008, 7:34 pm

مبارك عاوز اية هيعمل اية تانى فينا كفاية حرام غلو الاسعار مشركة لكل مصرى شارك برايك

تحياتي
ساهر الليل
عضو جديد
عضو جديد
ساهر الليل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار   يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار Icon_minitimeالسبت 21 يونيو 2008, 7:50 pm

ا
لله يكون في عونكم قلبي معاكم بس مااقول الا حكم القوي على الضعيف

الله يفرج عليكم
ساهر الليل
عضو جديد
عضو جديد
ساهر الليل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار   يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار Icon_minitimeالسبت 21 يونيو 2008, 7:53 pm

انا سعودي كنت في مصر قبل اسبوعين وكنت رايح طيران انا وسيارتي bmw 2008 وكنت مره من المرات جالس اتمشى وصدفه شوفت وكالة bmw جاني فضول حبيت اسأل عن الاسعار نزلت وتكلمت مع مدير الوكالة وسألته عن bmw 760 طبعا هي ماكانت موجوده قال لي بنطلبها لك اما بالنسبه للسعر فكان سعر خيالي قالي مليون وتسع مائة الف جنيه( يعني مليون ومائة وسبع وثمانون الف ريال ) !!! انا اسغربت السعر بصراحه اتفاجأت لأن انا معاي bmw760 موديل 2008 شاريها قبل شهر وكان السعر 490الف ريال فأنا الحين بسأل اي شخص يكون عنده جواب صريح وانا اسف للكلام اللي بقوله الحين تعتبر مصر الاغلبية العظمى من سكانها ميسوري الدخل يعني ممكن النوعية هاذي من السيارات مايشتريها غير 10 بالمئة عشان كذا ليش كل الاسعار الخياليه هاذي ؟؟!! مع ان تعتبر bmw سيارة متوسطه السعر لان سيارات الروز رايس الحين بـ 4000000 ريال حاليا في السعودية فكم راح تكون اسعارها في مصر ان وجدت؟؟؟؟؟
ahlystar
المدير العام
المدير العام
ahlystar

ذكر
المزاج : رايق
1 : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار   يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار Icon_minitimeالسبت 21 يونيو 2008, 10:29 pm

اولا بحييكوا اخ جلال الحوت واخ ساهر الليل
ثانيا اخوانى انا شايف ان غلاء الأسعار فى مصر نتيجة متوقعة لقلة الوازع الدينى عندنا وتخلينا عن دينا
صدقونى ده مش كلام دى حقيقة
تقدروا تقولولى ربنا هيدينا ازاى واحنا بنبص لدى ولدى ونعاكس دى ودى ونشتم ده منسب الدين لده
ونشرب خمور ونشرب مخدرات ازااااااااااااااااااااااى ربنا يفرجها علينا
دا احنا كويس اوى اننا عايشيين وبعدين يا اخ جلال اعمل بوصية الرسول وملكش دعوة بالحاكم يا اخى لو حتى كان ظالم متعيبش عليه وانا شايف انه بيعمل اللى عليه لكن اللى حواليه وحشين وهو مش حاسس وربنا يهديه ويهديهم ويهدينا يارب آمين
اما بالنسبة للسعودية فمع الأعتذار للأخ ساهر فالسعودية شبابها هناك اكتر من شبابنا هنا واكيد هو عارف بس السعودية فيها الخير ده كله بسبب دعوة سيدنا ابراهيم وكمان لوجود الحرم المكى فيها
http://ahlystar.com
جلال الحوت
عضو جديد
عضو جديد
جلال الحوت

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار   يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار Icon_minitimeالأحد 22 يونيو 2008, 7:46 am

انا معاك في كل الكلام اللي انتا بتقولوا بس الحاكم لازم يراعي شعبة اديك مثال بسيط
في السعودية تلاقي الحكومة بتساعد الشعب السعودي بجميع الطرق ابسط حاجة ان
المولود الجديد بيدوه راتب 1500 ريال كل شهر فتحين بنوك التسليف بدون فوايد وتلاقي
بنوك للزواج مش معاك تاخد وتسدد بالراحة وتلاقي مفيش حد يسب الحكومة والكل بيدعي
ليها من قلبو فين الحكومة المصرية من الكلام ده كلو مع ان السعودية مفيش دخل غير البترول
بس اما مصر فية حاجات كتير كفاية قناة السويس والسد العالي
السعوديين بيتكلمو علي مصر هنا ان كل الشعب والحكومة حرميه وحاجات كتير بس نعمل
ايه وتلاقي الشعب المصري بيفكر في السفر من مصر لية الحاكم مسألش ليه الشباب
بيهرب من مصر بكل الطرق الشرعية وغير الشرعية
اه اه اه الله يغنينا في بلادنا بالحلال
تحياتي لكل لشعب المصري
ahlystar
المدير العام
المدير العام
ahlystar

ذكر
المزاج : رايق
1 : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار   يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار Icon_minitimeالأحد 22 يونيو 2008, 12:39 pm

والله اللى نقدر نقوله الحمد لله احنا احسن من غيرنا
http://ahlystar.com

يروح فين الغلبان وسط الوحوش الكبار
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-