.•:*¨`*:•. ][ Arab Club ][.•:*¨`*:•.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سَلامَةُ الإنْسَانِ في حلاوةِ اللسانِ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة

درة
ahlystar
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahlystar
المدير العام
المدير العام
ahlystar

ذكر
المزاج : رايق
1 : مصر ام الدنيا

لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Empty
مُساهمةموضوع: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالثلاثاء 13 يناير 2009, 3:45 am

حبيبك أو حبيبك..سابك
تتمنـــالوا..ايــــه؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تعالوا معايا يا جماعه نفكر في حاجه جميله اوي
ان انت في يوم حبيت شخص حب عمرك ما حبيتو لحد
وعمرك ما قصرت معاه في حاجه .بالعكس انك كنت بتحاول
تحب حاجات علشانو مكنتش انت بتحبها وكنت بتيجي على نفسك كتير جداا
وفجأه ومن غير اي مقدمات او اسباب واضحه سابك

قولي كدة اولا هتبقى رد فعلك ايه ؟؟
وتاني حاجه هتتمنالو ايه بعد ما سابك ؟؟
http://ahlystar.com
درة
عضو جديد
عضو جديد
درة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالأحد 25 يناير 2009, 8:19 pm

انا لو حصل معايا الموقف ده
بجد انا هتمني انه يجرب العذاب اللي عيشني فيه
لان انا لما بحب بيبقي صعب عليا اني انسي
بصراحة انا بتمني ان الموقف ده ميحصلش معايا

ميرسي بجد علي التوبيك الجامد ده
تسلم الايادي
ahlystar
المدير العام
المدير العام
ahlystar

ذكر
المزاج : رايق
1 : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالثلاثاء 27 يناير 2009, 4:02 am

شكرا للمروووووووووور درة
وفى انتظار باقى الأراء
http://ahlystar.com
miada_m
عضو جديد
عضو جديد
miada_m

انثى
الدولة : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Female31
مزاجى : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة 8110

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالسبت 07 نوفمبر 2009, 1:19 am

لو حصل معايا كده بصراحه عمري مهنساه وهتمناله حياه سعيده بس هكون نفسي يحس بالعذاب اللي انا فيه

تسلم ايدك يا اسلام
هدير
نائب المدير
نائب المدير
هدير

انثى
الدولة : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Female31
مزاجى : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة W5610
الأوسمة : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة 1187177599

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالخميس 31 ديسمبر 2009, 7:34 pm

انا حصل معايا الموقف دة وساعتها اتمنتلوا انوا يعيش مبسوط بس فى نفس الوقت كان نفسى يدوق العذاب اللى دوقهولى بس برجع فى الاخر وبقول ان لو حصلوا دة اكيد حزعل عليه وعلشان بحبوا بتمنالوا كل خير وربنا يوفقوا فى حياتوا متنساش تقولنا ردك انت كمان يا سمسم وتسلم ايدك على التوبيك الجميل دة
mohammed
المدير العام
المدير العام
mohammed

ذكر
المزاج : بحب والحمد لله
مزاجى : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة 810
الأوسمة : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Tamauz

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالأربعاء 17 فبراير 2010, 8:03 am

والله توبيك جاااااااااااامد كالعادة ياإسلام
بس فعلا السؤال ده صعب أوى
إزاى فجأه الحب يتحول لفراغ فى الحاله دى انا رأيئ المتواضع انه ماكنش بيحب اصلا
الحب ياجماعه مش حاجه سهله كده ولا كلمه بتتقال الحب احساس لازم الانسان يخضعله لانه بيصلح منه كتير
ولو الحبيب يسيب حبيبه كده زى ماانت بتقول بدون أسباب أو مبررات ( انا شايف ان مفيش مبررات اصلا علشان الحب يضيع ) ده مايكونش بيحب من الأول
لو حصل معايا ( يااااااااااااارب لا ) انا هكون زى كل الناس ما قالت طبعا هكون حزين جداا وفى نفس الوقت هتمناله انه يعيش مبسوط
ميرسى ياسلم على التوبيك
وأاااااااااااااااااااااااااااسف على النأخير
http://wWw.ahlystar.mam9.com
هدير
نائب المدير
نائب المدير
هدير

انثى
مزاجى : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة W5610
الأوسمة : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة 1187177599

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالأحد 14 مارس 2010, 9:46 pm

يا محمد يا جامد ايه الحب والرومانسية دى كلها يارب ميحصلش معاك كدة يا جميل 
mohammed
المدير العام
المدير العام
mohammed

ذكر
المزاج : بحب والحمد لله
مزاجى : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة 810
الأوسمة : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Tamauz

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالأحد 14 مارس 2010, 11:08 pm

ميرسى ياهدير ويارب مايحصلش مع حد
وكل حد بيحب حد بجد ربنا يوفقهوم لبعض
علشان الحب اليومين دول بقى .................................. انتو عارفين بقى
http://wWw.ahlystar.mam9.com
هدير
نائب المدير
نائب المدير
هدير

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالثلاثاء 16 مارس 2010, 7:28 pm

اة انت حتقولى بس يلا مش مهم كل واحد بياخد نصيبوا 
taghreed
عضو مميز
عضو مميز
taghreed

انثى
مزاجى : لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة S3eed10

مُساهمةموضوع: رد: لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة   لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة Icon_minitimeالخميس 18 مارس 2010, 12:29 am

بصراحه انا هزعل منه اوى
فى الاول هكون عايزاة يحس باللى عمله فيا وبعد كده
تعدى فترة يعنى ممكن اسمحه
بس المهم انى هزعل اوى اوى

لو حبيبك سابك .................تتمنالوا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, إدخل وقول بصراحة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-