.•:*¨`*:•. ][ Arab Club ][.•:*¨`*:•.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سَلامَةُ الإنْسَانِ في حلاوةِ اللسانِ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohammed
المدير العام
المدير العام
mohammed

ذكر
المزاج : بحب والحمد لله
الدولة : بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Female31
مزاجى : بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة 810
الأوسمة : بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Tamauz

بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Empty
مُساهمةموضوع: بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة   بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Icon_minitimeالسبت 29 مايو 2010, 11:58 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

صحابى واخوانى وحبايبى كل أعضاء منتدى نجم الأهلى اللى بجد انا ليا الشرف انى عضو فيه معاكوا وبفتخر انى موجود فيه وبعرف اجمل ناس واجدع صحاب واللى قضيت فيه ايام من أجمل أيام حياتى وكمان عرفت أجمل اجدع صحاب ... النهاردة وبالمشاركة دى انا كده هتم أول 1000 مشاركة ودى عندى بجد عيد ويارب أوصل 1000000 مشاركة ومش كتير على نجم الأهلى ... وبما إن دى أول ألف ليا انا فكرت كتير أوى فيها وازى اطلعها مشاركة غير عادية وبجد انا أخدت وقت كتيييييييييير علشان أطلعها بالشكل اللى اتمناه ويارب تعجبكوا ... أنا قعدت افكر كتير واقول لنفسى هتعمل ايه ياواد يامالينكى ( للى مايعرفش ده لنيك نيم بتاعى ) هتعمل ايه ياواد يامالينكى لحد ماجاتلى فكرة حلوة اوى اوى وما أعتقدش حد عملها قبلى ( الحمد لله ) ..

معلش أنا طولت عليكوا

بس مش مهم مش مهم داهو ده العادى بتاعى اصلاً

المهم .. أولاً :- انا عاوز أحكى انا جيت هنا إزاى : فى يوم حلو كده كنت فى شات ياهوو وانا ايميلى اسمه انا اهلاوى لقيت حد بيكلمنى خاص دمه زى العسل اسم ايميله نجم الأهلى قالى انا عامل منتدى جديد اسمه نجم الأهلى تعالى شوفه وكده ولو عجبك ياريت تنضم لينا روحت علطول وشوفت المنتدى وفى الحال كنت عضو فيه الحمد لله وابتدينا الشغل وكده والحمد لله مسكت مشرف فيه وبجد بجد ولا أقوكوا كفاية كده ...

انزل تحت
"
"
"
"
كمان
"
"
"
"
"
كمان كمان
"
"
"
"
"
"
"
خلاص معلش تعبتك معايا
"
"
"
"
هانت اهى
"
"
"
بسسسسسسسسسسس كفاية لحد هنا

بما انى حطيت الموضوع فى قسم الشعر يبقى لازم احط شعر بس فى المشاركة دى مش هيكون شعر تقليدى كده ولا كده ولا كده ولا كده ولا كده ولا كده ولا كده .. امااااااااااااااااااااااااااااااااال ازاى ياعم صدعتنا

ياعم هقولك اهو ................... هيبقى شعر بخط ايدى ..... ايه رأيك ... ومش عاوز تريقة على خطى لو سمحتوا انا قولت اهو

اول حاجة : بتقول

بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة 656507795

أتدرى كم أحبك ؟؟

إنى أحبك حباَ يهدم أكواناً ويبنيها .. حباً يغفر أعظم ذنوب الدنيا ويمحيها ... حباً لن يتكرر حتى تذهب الدنيا لباريها . حبك هذا سرٌ وهبنى إياه ربى لأنه يعلم أنى محتاج إلى ما ينهى أحزانى ويطويها .. لذلك الله وحده من يعلم قدر مشاعرى ويحصيها

بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة 750631121

تانى حاجه بتقول:

سأقتل ذكرياتى بداخلى

وسأطوى على نفسى أحزانى

وسأعزل قلبى عن الدنيا

وأمحو كل آمالى

سأنتقم لنفسى من نفسى

سأشطب كل أحلامى

سأجعل قلبى يتألم وسأسقيه من ما سقانى

فهو من أحبها و أحبها حتى أعماق الشريان

وبعد هذا الحب تركتة وتركتنى

فى قبور النسيان

فإشرب من هذا الكأس ياقلبى وافرح بطعم حرمانى

وإضحك عليا حينما فى بحور الأحزان ترانى

أنت ياقلبى سبب موتى أنت من إليها أهدانى

فاللوم عليك ياقلبى أنت من بحبها أسرانى

ستظل تحبها أبداً وسأعيش أنا بهذيانى

لماذا ياقلبى تجبرنى أن أعلن عليك العصيان

أن أرفض طلباً .. منى تطلبه أن أهدم فوقك جدرانى

علك تشعر بمت فعلته بى وتدعو لى بالنسيان

فجرحك ياقلبى بداخلى قطرة مسيرة عامانِ

ياقلبى إرحمنى وإتركنى وكفاك تدمع أجفانى

إنتهت اللعبه ياقلبى ونصيبنا هو الخسرانٍ

تالت حاجة :

بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة 599141199

بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة 943526417

كيف أستطيع أن أمنع حبك عن قلبى

كيف لى أن أهجر من كان دائما وطني

كيف بكل ارادتي اتخلي عن مودتي

وارضى باستسلام عن ظلمي

واتنازل عنكي بهدوء واتخلي عن املى

وكيف ياتي النهار علينا بدون ان اري شمسي

كيف ساعيش بعيداً عن حضنك وهو من الدنيا سكني

كيف سابحر فى الدنيا بعديا عن عينيكي نهري

كيف ساعيش فى حيارة بدون حبك خارطتي

لولا حبك مالى فى الدنيا سوي دمعي

والاحزان تنحر جسدي حتي الاقى ربي

كيف بعدك أعيش ولمن بعدك اكتب شعري

وكيف سأترك كل أحلامي تسقط منهارة على رأسي

أبعد كل هذه السعادة استقبل برحابة صدر حزني ؟ !!

أبع كل هذا العشق استغني عن حبي

وهو الذي أعادني بعد كل هذا الزمان من موتى

لا تتخلي عني حبيبتي وظلي معي وانتظري

حتي ادمر مايفرقنا واعيدك الى صدري

واتركيني بجدار قلبك اقضى بقية عمري

والمسي قلبى بنظرة علية

حتى تعيدى له النبضِِ

تعالى إلى حضنى ثانيا

لتجعلينى أتحدى زمنى

فأنا لغيرك لن أكون

فبعدك يامولاتى قهرى

لاتتخلى
http://wWw.ahlystar.mam9.com
ahlystar
المدير العام
المدير العام
ahlystar

ذكر
المزاج : رايق
1 : مصر ام الدنيا

بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة   بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Icon_minitimeالأحد 30 مايو 2010, 12:14 am

الله الله الله
روعة الروعة يابنى والله
مش عارف اقولك ايه يا محمد
انت بجد والله اضافة كبيرة للمنتدى
وسعيد اوى بفكرتك المميزة وكلامك الرائع
يثبت
http://ahlystar.com
عاشقه القرآن
عضو جديد
عضو جديد
عاشقه القرآن

انثى
الدولة : بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Female31
مزاجى : بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة 110

مُساهمةموضوع: رد: بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة   بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Icon_minitimeالخميس 03 يونيو 2010, 11:28 pm

السلام عليكم ورحمه الله تعالي وبركاته
محمد بجد مش جديد عليك انك تفاجاءنا باجمل المفاجاءت
بجد انا بفتخر اني عرفت انسان زيك
حاجه كده ماشيه علي الارض علشان الضحك
والهزار
بس علي فكرة مالك فرحان اول كده انك عديت الالف مشاركه امال لو عملت الالفين هتعمل ايه
اكيد هتخرب المنتدي
ههههههههههههههههههههههههههههههه
انا بهزر طبعا
بجد انسان مش بعيد ان احنا نتوقع منه اي حاجه
ربنا بجد يوفقك ويكرمك في حياتك

العنانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد
العنانى الزملكاوى

ذكر
مزاجى : بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة 410

مُساهمةموضوع: حوسه والنعنانى الزملكاوى   بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Icon_minitimeالأحد 06 يونيو 2010, 1:06 pm

منور يا دبلوماسى يا صاحب القياده المحصنه وراكبه على فرس ابيض يا كبير
ايه العظمه دى يا فنان
انا قلت انا اللى فنان وبس طلعت انت اجدع منى فى الفن يا دبلوماسى
mohammed
المدير العام
المدير العام
mohammed

ذكر
المزاج : بحب والحمد لله
مزاجى : بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة 810
الأوسمة : بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Tamauz

مُساهمةموضوع: رد: بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة   بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Icon_minitimeالأحد 06 يونيو 2010, 1:45 pm

ميرسى يا أحلى أصحاب تسلم ياسلم تسلمى يا أميرة
ألف شكر ياسلم على التثبيت وعقبال هدهد ماتيجى تقول رأيها
وفعلا يا أميرة انا مبسوط جداااااااااا انى جبت الألف مشاركة وإن شاء الله هعدى إسلام كمال نسفه ( لامؤاخذه ياسلم ) معلش أهلى ستار فوق الجميع ويارب تكون الفكرة عجبتكوا ويارب يكون خطى عجبكوا
وميرسى يا عنانى ياأحلى زملكاوى ياقمر إنت منور منتدانا العزيز وعلى العموم ألف شكر ليكوا كلكوااااااااااااااااااااااااااااااا
http://wWw.ahlystar.mam9.com
احمد
عضو نشيط
عضو نشيط
احمد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة   بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة Icon_minitimeالخميس 22 يوليو 2010, 12:55 pm

الله يا ملينكى الموضوع رااااااااااااااائع جدااااااااااااااااااااااااااا اسف على التاخير وعقبااااااااال 100000000000000000000000 مشاركه

بمناسبة المشاركة الألف ليا .. موضوع مفاجأة .. ادخل وقولى رايك بصرااااااااااحة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-